Dansschool
'The right move'

Dansstudio

Alle lessen van Badabounce Streetdance Nijkerk worden gegeven in onze eigen professionele dansstudio met twee danszalen, kleedkamers met toiletten en een wachtruimte.

Wij beschikken over twee ruime danszalen met airconditioning, luchtventilatie, verwarming, spiegels over de hele breedte van de zaal en een speciaal verende houten vloer om zo de spanning op de knieën en enkels van onze dansers op te vangen.

Je vindt onze studio op de eerste verdieping van het pand aan de oude Barneveldseweg 65c in Nijkerk. Dit is hetzelfde gebouw als waar Sportschool Nautilus gevestigd is. Daar kun je tevens als ouder wat drinken of sporten terwijl je wacht. Bij binnenkomst gelijk de trap op aan je rechterhand, door de klapdeuren naar rechts en daarna op de muziek afgaan...

In Putten vinden onze lessen plaats in de Van Dam school, gelegen aan de Van Damstraat 10.

E-mailen
Bellen